Merhabalar 

Devam eden hayata sıkı sıkı tutunan aciz  bir kulun bloğuna hoşgeldiniz :)

Geçmişten günümüze bazen tebessüm ettirecek bazen de düşündürecek paylaşımlarda bulunacağım belki de kimse görmeyecek okumayacak...Kim bilebilir ki belki de insanların hayatlarına dokunabileceğim bir adres burası.. 

Çocukluk döneminde neredeyse tüm çocuk kitaplarını okudum diyebilirim.. Ama Pollyanna Eleanor H. Porter'in kitabı beni çok etkilemişti.. Hep mutlu tebessümler de gizledim hüzünlerimi imtihanlarımı sonradan hayat pişirdikçe kendimi Allah'a doğru giden O'nu merak eden biri olarak buldum. 

"Kulum bana bir karış yaklaşırsa, ben ona bir zira yaklaşırım, o bana bir zira' yaklaşırsa ben ona bir kulaç yaklaşırım. O bana yürüyerek gelirse, ben ona koşarak giderim." (Buhari)

Ne zaman ki bu Kudsi hadisi şerifi duydum. "Aaa demek ki ben Allah'ı cc görebilirim" (dedim cahilane..)
 
İşte ilk baharımdı bu gönlüme hidayet tohumlarının ekildiği yıllarım henüz 22 yaşinda gencecik bir muhasebeci.. Daha sonra evlilik ve üç oğlumun hayatımıza katılmaları onları yetiştirme döneminde tasavvuf ve fıkıh kitaplarına yönelmem ve eğitim almama sebep oldu.. 

Şimdilerde ise talep edene ilim öğretmek en büyük uğraşım.. 
  
Hobilerim anılarım okuduklarım ve dualarımla buradayım ve tekrar merhaba diyorum..

 



6 Yorumlar

  1. çok tatlı iyimser bir başlamgıç. aramıza hoş geldiniz. vakti dem de gördüm de :) blog çevremiz iyidir :) zamanla siz de bizden olursunuuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumu şimdi gördüm sizde bloguma hoşgeldiniz alışırım hayırlısıyla inşallah🥰

      Sil
  2. Aramıza hoş geldiniz. Kaleminize kuvvet diyorum. Yalnız bir şey sormak isterim. Buhari'den naklettiğiniz söz Hadis-i Şerif midir yoksa Hadis-i Kutsî midir? Acaba yanlış mı biliyorum diye düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretiniz ve uyarınız için hemen düzeltiyorum Kudsi hadis..

      Sil
  3. Bir bloğun ilk yazısı sonraki yazılardan daha kıymetlidir benim için. İlk yazının verdiği heyecanı belki sonraki yazıların hiçbirinde duymayacaksınız. Bu yüzden buraya yorum yazmak geçti içimden.
    Blog âlemi bir sosyal ağdır aslında. Onlardan tek farkı, seviye biraz daha yukarıdadır. Buranın en gerçek yanı sanal olmasıdır. Bunun bilincinde olsanız yeter. :))
    Yolunuz açık, yazınız daim olsun. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için hoşgeldiniz 🙂

      Sil