Herkese merhabalar :)

Blogumu açtığımda battaniyemi örmeye başlayalı bir kaç gün olmuştu. Altı ay gibi bir sürede şükürler olsun bitirebildim.. 

220cm-155cm ebatlarında Alize cotton Gold iplerin resimleri sayfanın altında mevcut... Her bir renkten birer paket ve artı ikişer yumak kullandım çevresini ince yapmak zorunda kaldım çok bunaldım ve tekrar ip almak da istemedim, başka projelere geçmek istiyorum artık :)
Şiş örgüsünü yapan makineler olmasına rağmen tığ makinesi yapılamadığını biliyorum.. 
İnsan elinde tığ ile çok farklı tekniklerde muhteşem örgüler çıkıyor..
 Dantel, iğne oyası.. vb 
diğer el sanatlarının makineleşmesini hesaba bile katmadım :)

Sevgiyle yapılan herşey daha güzel olur..
 Aynı malzemeyi herkes kullansa da ortaya faklı sanatlar lezzetler çıkabiliyor.. 
İnsanın ne kadar özel ve güzel yaratıldığını varın siz düşünün... 

Görüşmek dileğiyle.. 




Video çekim yapmak aklıma gelmedi ama örgü blogu olup da video kaydı olmaması çok büyük eksiklik gibi geldi bana bundan sonra video çekimi deneyeceğim başarılı olursam ne mutlu bana 🥰 😂


20 Yorumlar

  1. Çok hoş görünüyor, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş elinize sağlık, ipin cinsi markası nedir? şeması yada videosu var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video hariç hepsini ekledim teşekkür ederim hatirlattiginiz için🥰

      Sil
    2. yapımı ile ilgili ufak bir parça yapıp video çekebilirsiniz.
      Sevgiler,

      Sil
    3. Deneme yapmam lazım bakalım başarabilecek miyim 🥰

      Sil
  3. Muazzam görünüyor ellerinize sağlık bayıldım ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun ❤️🌹

      Sil
  4. Ne kadar zor ve ağır ilerleyen bir model, bence.
    :)
    İyi günlerde kullanın İnşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ortanca oğluma çeyizlik ördüm 🥰

      Sil
  5. battaniye eveet önceden diyordun yorumlarda daaa eline sağlık maşallah sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne güzel yorumlar birakmissiniz ❤️🌹

      Sil
  6. Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık. 😊

    YanıtlaSil
  7. Örgü ile gençlik yıllarımda ilgilenirdim, artık epey uzağındayım bu işin :)
    Ancak görünce dayanamadım yorum yazmak istedim. İlk foto beni çekti zaten, örgünün bitiş kısmı ne kadar görkemli duruyor ve çok düzgün. Renkleri çok uyumlu seçilmiş, bravo ve elinize sağlık demekten başka bir şey kalmıyor bana da :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma teşekkür ederim güzel yorumunuz için ❤️

      Sil
  8. Emeğinize sağlık. İki ters bir düz :) Örgü hakkında tek ve tüm bildiklerim bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoşsunuz ben de videoardan öğreniyorum 🥰💐

      Sil