Gece kalktığımda mutlaka sosyal medyaya bir kaç dakika bakarım sonra da kendime göre meşguliyetime dönerim.. Bir şehid babamız ağlamıyor dimdik duruyordu ama bakışlarındaki o ağır yük, benim yüreğimden gözlerimden döküldü gecenin kalan kısmı boğazıma bir yumruk oturdu nefes alamıyorum sabaha kadar evde dolandım durdum uyuyamadım. 
"Şehidin helvası sizin ocakta kavrulmadığı sürece size hep tatlı gelecek" sözü yalan hepimizi yakıyor kimseye tatlı gelmiyor.. Sebep olanlar müstesna.. Onlarda içimizde malesef..
Allah yardımcıları olsun şehadet şerbetini içtiler ama geride bıraktıklarına Allah sabrı cemil ihsan eylesin ne kadar büyük bir yük.. Benimde oğlum var askere gidecek ben ne yapacağım demeden edemiyorum :(

Sınırlarımızda ki tehditleri biliyoruz ve sürekli silah füze sevkiyatı yapılırsa çok üzülerek söylüyorum şehit haberlerinin de geleceğini tahmin etmek zor değil. 
Böl-parçala planlı projeli hesap yapıyor uyguluyorlar. Dünyada başka bir ülke yoktur. Bu kadar haini barındıran.. Hainler her yere sızacak kadar işi ilerletmişler.. Ama Türkiye gerçekten eşi benzeri olmayan bir ülke ve Allah'ın yardımı olmasa çoktan paramparça olurdu.. 
Hesapların üzerinde hesaplar var.. 
Bizdeki kardeşliği ve beraberliği diri tutmamız lazım.. Türkiye de her milletten her dinden insanlar birarada dostça yaşayabiliyorken şimdi dijital dünyada herkes bireyselleşmeye ve birbirlerini ötekileştirmeye başladı.. Komşuluk kalmadı.. aile yapımız çatırdıyor yıkılmaya başladı.. 

Bizler birliğimizi dirliğimizi kaybederken. Batı dünyası özgürlük demokrasi diyerek işgal ediyor.. İsrail'de her şeyi dini adına yapıyor. Bu mahluklar uyduruk bir kitapla çok dindarlar kendilerine göre.. Maskeleri düştü ve dünyaya rezil oldular ve olacaklarda.. 
Şimdilerde İsrail başkanı olacak olan mahlukun adını yazmayayım Lübnan'da ki Sedir ağacı ormanlarına ulaşmaya çalışıyormuş Lübnan'a girecek.. Neymiş efendim Hz. Süleyman ilk tapınağı inşaatında Lübnan'da ki Şimoli'de Sedir ağaçları kullanılmış Bizim Mescid-i Aksa'mızın altında sözde arkeolojik kazı yapıyorlar ve kendiliğinden yıkıldı diyecekler. Ve korkum yine Araplar ve İslam alemi sessiz kalacak peki ne olacak işte dilim varmıyor Allah muhafaza..

Dualarımız: Allah cümlemize hakiki kardeşliği nasip eylesin sevgilerimle..



10 Yorumlar

  1. israili durdurur artık sanırım avrupa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avrupa hatta dünya halkları Filistine her türlü destek için mücadele veriyor ama iktidarlar yönetimler epstein skandallarının içinde oldukları için İsrail'in kölesi maalesef onlar mı yardım edecek onlar önce kendilerini kurtarsinlar İsrail'in elinden

      Sil
  2. Allah rahmet eylesin. Rabbim yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  3. Her birine yıllardır kendi evladımmış gibi acı duyuyor ve üzülüyorum. Makamları cennet olsun, çok genç göçüyorlar,büyük acı aileler için.
    Oğlum geçen yıl gitti, gurur kaynağı oluyor insana,değişik bir his.Umarım sizin evladınızda sağlıkla gidip sağlıkla teskeresini alsın. Vatan görevi yapan evlatlarımıza allah yardım etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah razı olsun cümle evlatlarımız sağlıkla gidip gelsinler kaza ve belalardan muhafaza olsunlar amin...

      Sil
  4. Bu sıralar arkadaşımın hediyesi olan Kudüs Yazıları isimli kitabı okuyorum. Olayların iç yüzünü kavramak için iyi oldu esasen. Bir de o çadırda kalan şehit ailesini görünce bir daha kavruldu içim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Talha Ugurlurluel YouTube dan takip etmenizi tavsiye ederim hatta onun kitapları da var bu konuda güvenilirdir de.. Allah cümle madurlari muhtacliktan kurtarsin.. amin amin
      İçimizin kavrulmamasi mümkün değil ben haberlere bakamıyorum Allah bizlere de yardım etsin psikolojik desteğe ihtiyaç duyacak hale geldik 😔

      Sil
  5. Ah ah dört bir yanımız acı dört bir yanımız kan... Rabbim askerlerimizi de, o masum yavrucakları da korusun. Zira bizim elimizden dua etmekten başka bir şey gelmiyorken gücü olanlar da bu kötülüğe destek değilmiş gibi gözüküp hiçbir şey yapmamayı tercih ediyor. Çok yazık ... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye jeopolitik konumu sebebiyle böyle geldi böyle gidecek gibi maalesef! Allah dualarımızı kabul eylesin kardeşliğimizi diri ve bir eylesin Allah'ın rahmet ve merhameti memleketimize ve mazlumların beldelerinin ve kalplerinin uzerine olsun...

      Sil