I Am Mother film yorumu




I Am Mother
2019 | Yetişkinlik Düzeyi:13+ | 1 sa. 53 dk. | Gerilimler
Başroldekiler:Clara Rugaard,Rose Byrne,Hilary Swank

Herkese merhabalar filmi izledim ve internet yorumlarına baktığımda çok farklı bakış açılarıyla anlatılmış. Filmi çok beğendiğimi ifade edeyim.. 
Benim yorumum biraz farklı olacak gibi kısaca ifade etmem gerekirse: 
İyi, akıllı ve ahlaklı  insanları yetiştirecek mother yetiştiriliyor. Kardeşi için geri dönmesinden ve imtihanları geçmesinden anladığım bu..
Dini hiçe sayan birkaç sahne de vardı.. 
Aynı zamanda gelecekte en büyük savaşların insanı kontrol altına almak olduğunu bugün dünyanın gidişatından anlayabiliyoruz..
Bu tarz filmler bana kıyameti hatırlatıyor. Şunu belirteyim, insan neslini robotlar veya başka varlıklar yok edemeyecek. Çünkü kıyamet insan üzerine kopacak makinaların yani robotların değil! Ve müslümanların üzerine kopmayacağını haber veren hadisi şerifler var.. 
Yeryüzünde bir kişi bile Allah diyen kalmayacak sonrasında kıyametin bekleyin buyuruluyor.. 
Film müziği beni çok etkiledi 👍, Clara Rugaard çok başarılı bir performansı vardı..
Aile olarak da izlenebilir diye düşünüyorum cinsel içerikli sahneleri yoktu. Puan verecek olsam 5 üzerinden 4 diyorum. Kapıyı bir yabancıya açması kırılma noktası açmasaydı nasıl bir mother yetişecekti.. bağalntı kopukluğu var 😇  







Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Filmi ben de izlemiş ve sevmiştim. Dışarıda yabancının kimliğinin ifşa olduğu kısım en şaşırtıcı bulduğum yandı. Robotlar insana tehdit olacaksa bile buna sebep olan yine insan olduğu için robotlar masumdur :)

    İnsanlığın ve gezegenin yok oluşu, neslin devamı için seçilmiş ve korunmuş insanın ( tohum görevi görsün diye ) mevzusu distopyaların meşhur konusu. Bunca enerjiyi yaşadığımız gezegeni nasıl daha iyi bir şekilde idare edebilir ve yaşanılır kılabiliriz diye düşünülse idi şu an çok daha iyi bir dünyada yaşıyor olurduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzel ve iyi yaşanılabilir yer yapabiliriz değil de nasıl hakim olabiliriz ya da kontrol ve gücü elimizde tutabiliriz hesabında olunca sonu görünmeyen tünelde yolculuk yapıyoruz gibi...Şukurler olsun ki Allah var.. Varlığını kudretini zaman zaman biz gafil kullarına hatırlatıyor..

      Sil
  2. izledim ivit iyiydi. bu konular çok gözde artık sinemada :)

    YanıtlaSil
  3. Dünyayı robotlar falan yönetecek, ele geçirecek falan. Bence de saçma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her türlü senaryo insan için olabilir ama insan yok olmaz kainat herşey ona hizmet için yaratilmissa kıyamette onunla beraberdir...

      Sil
  4. İade-i ziyaret yapayım dedim :) Filmi izlemedim ama yazınızı okuyunca merak da ettim, listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz izleyin bence de umarım siz de beğenirsiniz🥰

      Sil
  5. Merhabalar :)
    İzlenebilir bir film o zaman, aklımda olsun film izlemek istediğimde seçenekler arasında. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten izlenebilir güzel bir film tavsiye ederim.. :)

      Sil