Herkese merhabalar
Geçtiğimiz hafta çok yoğun geçti. Pazar günü bile cemaate gidince dün dinlendim bu günde bloguma vakit
ayırmak nasip oldu..


Bursa hatırası hediyelik almak istesem de alamadım. Yağmurdan dolayı mı bilemiyorum ben bir şey göremedim. Bursa'da özel hediyelik satış yapan esnaf, cami çevresinde yok denecek kadar azdı.  
Vakit de olmadığı için çok gezemedik.. 
Genelde kuyumcu ve giyim kuşam üzerine dükkanlar vardı. Seyyar satıcı da yoktu şaşırdım yani.. (yağmurdan da olabilir)


Camilerin mimarisi insanı çok eskilere götürüyor kim bilir neler yaşandı demeden edemiyor insan.. 
Orada Hızır aleyhisselamın günde bir vakit namaz kıldığı söyleniyor 
ama cemaate yetişemedim :(
Yarın kardeşim umreye gidiyor onu uğurlayacağım bize de tekrar nasip olsun inşaallah.
Her ne kadar umre ziyaretlerinin boykot edilmesi taraftarı olsam da gidenleri kıskanmadan edemiyorum..
Suudlara ayar vermek adına en azından bu sene gidilmeseydi isabetli olurdu. Çünkü en kalabalık millet Türkler ve en çok bizden kazanıp da elde ettiği parayı Müslümanların üzerine bomba yağdırması için kullanması kabul edilir gibi değil.. Daha bir çok sebep var boykot için..

Şimdilik bu kadar tekrar görüşmek dileğiyle inşallah..

9 Yorumlar

  1. Maalesef boykot /protesto önerileri sadece klavye tuşları ile yazmaktan öte gitmiyor. Çünkü dünya ticaret üzerine kurulmuş özellikle günümüzde.
    Gidenlerin ziyaretini dualarını allah kabul etsin.
    Bursa memleketim ama bende epeydir ziyaret etmedim, yağmurdandır hediyelikçilerin olmaması yoksa her gezi yerinde mutlaka oluyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur yağmurlu bir güne rastlayınca böyle oldu :)

      Sil
  2. bursada havlucular tarzı hediyelik dükkanları oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarda yöresel farklı bir şeyler aradım ama zevkime göre bulamadım..

      Sil
  3. Bursa'ya hoş geldiniz. Ulucami çevresinde düşündüğünüz gibi seyyar satıcılar olmuyor. Cami çevresi hanlar bölgesi olarak geçtiğinden dolayı oradaki hanlardan alışveriş yapabilirdiniz ancak orada da hediyelik eşya tarzı turistik ürünler yoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bir daha ki ziyaretimde daha tedbirli olup öncesinde program yapacağım inşaallah..

      Sil
  4. Bursa'ya gitmeyeli yıllarrr oluyor...
    boykot ne yazık ki artık alelade bir kelime oldu.. keşke herkes gereken hassasiyeti gösterse.

    YanıtlaSil