Zigzag battaniye



Yeni birgüne bismillah diyerek başladık hayırlar getire insallah.. 
Dün dizlerim için ilk fizik seansına gittim önce beş dakika ultrason verdiler sonrasında yirmi beş dakika da elektrotlara bağlı terapi uyguladılar. Teknik olarak ne yaptılar bilmiyorum ama şaşılacak şey az da olsa ağrılarım azaldı. Verilen hizmetten de çok memnun kaldım. Allah razı olsun sağlık ve hizmet personelinden.. 

Çok hareketli biri olmama rağmen  böyle bir imtihandan geçiyorum. Sanırım taşınırken dizimle koli itekledim diye düşünüyorum. Vay bana vahlar bana diyemiyorum kendi hatam olduğu için, bana düşen ise sabrı cemil ile karşılamak ve aciz bir insan olarak doktorumun verdiği reçeteyi titizlik uygulamak..  
Evde egzesizlere devam ve 15seans bakalım dayanabilecek miyim?
On küsür yıl önce boyun fıtığı nedeniyle başladığım seansın sonunu getirememiş birkaç terapi bitimine kalbime iğneler batmaya başlamıştı ve giderek yoğunlaşınca bırakmıştım..
Hacamat ve sülük ile şifa bulmuştum. Dizlerim içinde her yöntemi deneyeceğim bakalım Allah sonumuzu hayreyleye..  

Örgüyü çok severim küçük oğlumun çeyizine bir zigzag battaniye öreyim dedim bakalım ne zaman bitecek çünkü çok vakit ayıramıyorum. Hareketsiz kalmak elli altısında emekli bir eğitici için riskli bir durum =)

Size iki cihanda yardım edecek bu duaları tavsiye ederim.. Allah'a emanet olalım..


Rabbenâ âtina Duası

رَبَّنَا اٰتِنَا فِى الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِى الْٰاخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ


Rabbenâ âtinâ fi’d-dünyâ haseneten ve fi’lâhirati haseneten. Ve kınâ ‘azâbe’n-nâr.

“Allah’ım! Bize dünyada iyilik, güzellik ve nimet ver, ahirette de iyilik, güzellik ve nimet ver. Bizi ateş azabından koru. (Bakara, 2/201)

Rabbenâğfirlî Duası

رَبَّنَا اغْفِرْلِى وَلِوَالِدَىَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ

Rabbena’ğfirlî ve li vâlideyye ve lil mu’minîne yevme yekûmu’l-hisâb.

Rabbimiz! Beni, anamı, babamı ve bütün mü’minleri hesap gününde (herkesin sorguya çekileceği günde) bağışla.” (İbrahim, 14/41)






 

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Geçmiş olsun öncelikle ve blogunuz hayırlı olsun:) örgü işini bir aralar çok abartmış olmalıyım ki ( annem elimi boş bıraktırmadı bı de :) )şimdi birkaç zincir çeksem hemen bilek ve kol ağrısı tutuyor, bundan sebep uzun zamandır almıyorum elime. Emeğinize sağlık, hayırlı günlerde kullansın oğlunuz .

    Tekrardan hayırlı olsun, keyif alacağınız bir yer olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizde hoşgeldiniz.. Örgülerinizi paylastiysaniz bakacağım mola verdim vakitlerde
      Bende blogumda faydalı olabilirsem ne mutlu bana

      Sil
  2. Battaniye çok hoş, bu model bi yelek istiyorum 🤗, her modelden yelek hayal etmek gibi vir huyum var, geçmiş olsun ağrı olayı her yaşta zor fiziksel zorlamada en azından sebep belli destek almayı ihmal etmeyin d vitamini mağnezyum ve blerden, ben de kendime erivde yapıyorum arada elekttrot, her ihtiyacımız olduğu da fiziğe gidemiykruz ne yazık ki 🤗

    YanıtlaSil
  3. Evde elektrot mu yapıyorum dediniz doğru mu anladım o nasıl oluyor ? Bende araştırıyorum nelerle kemik ve kas sistemime destek olurum diye öğrendiklerimi de hayatıma geçiriyorum...
    Yelek her desende her modelde lazım biz hanımlara bende çok severim yelek kullanmayı ama örme de henüz başarılı değilim benim örgüler kolay örtüler 🥰

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun kolay gelsin size tedavinizde :) battaniye eliniz sağlık :) vakti dem ve uzman amatör de cicilerimizden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için iki blogu da takip ediyorum zaten 🥰

      Sil
  5. Geçmiş olsun, battaniye de çok güzel elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Allah şifa versin inşallah... Çok geçmiş olsun, tez zamanda düzelmenizi ve şifanızı bulmanızı diliyorum.

    YanıtlaSil