Yanlış yapılan bir duayı düzeltelim mi?

 

 


Bir gün bir sahabe efendimiz ellerini açmış 

"Allah'ım! Beni tüm fitnelerden koru. Allah'ım! Beni fitnelerden uzak tut." diye dua ediyormuş. Aleyhissalatü Vesselam Efendimiz duyunca buyurmuş ki: 

"Sen diyorsun ki Allah'ım bana evlat da mal da verme."

 Biz de zaman zaman böyle yanlış dua yapıyoruz. Halbuki Kur'an diyor ki bir çok ayette "Mallarınız ve çocuklarınız sizin için ancak bir fitnedir.(imtihandır)"

"Peki Ya Resûlallâh! nasıl dua edeceğim?"

"Allah'ım fitnelerin ve imtihanların beni delalete sürüklemesinden muhafaza eyle.. Allah'ım fitnelerin ve imtihanların beni delalete sürüklemesinden Sana sığınırım.."

Unutmayalım ki. Doğru dua etmek çok güzel ve kazancı yüksek bir ibadettir.. 

HASAN ELBENNA 'YA PEYGAMBER (sav)NASIL SEVİLİR BİZE TARİF EDER MİSİN? DİYE SORMUŞLAR ; 
Şu yolda yürürken, beni görenler Peygamberde (sav) böyle yürüyordu demeyeceklerse, 
Sofrada yemek yerken beni görenler; Peygamberde (sav) tıpkı böyle yemek yerdi demeyeceklerse, 
Konuşurken, Peygamberde (sav) böyle konuşurdu demeyeceklerse,
Giyimimi görenler Peygamber (sav) gibi giyiniyor demeyecekse,
BEN SİZE HANGİ SEVGİDEN BAHSEDEYİM.... Rabbim bizlere gerçek mânada O'na benzemek ve sevmek nasip eylesin. AMİİİİİN 

💝️Ey herşeyin hâlini dilediği gibi değiştiren Allah'ım! Bizim hâlimizi en iyi hâle çevir..amin görüşmek dileğiyle.. 

Yorum Gönder

10 Yorumlar