Ready Player One

 


Bir pazar kahvaltısında oğlumun açtığı film tabi ki farklı bir şey beklemiyordum. Baya da keyif alarak izledik güzel bir film umarım sadece film olarak kalır. Gerçekleşebileceğini düşünüce insanın tüyleri ürperiyor..
2045 yılında filmdeki dünya da yaşamayı asla istemezdim. İnsanlar gündelik hayat dertlerinden uzaklaşabilmek için OASIS adlı bir sanal gerçeklik oyunu oynuyorlar.. Bağımlılar dünyasını felaket bir senaryo aslında!

Konusu: OASIS dünyasının mucidi James Halliday (Mark Rylance), gerçek bir dahi. Ancak Halliday öldükten sonra, OASIS dünyasının içindeki bir yere bir 'anahtar' gizlediğini, onu bulanın hem 500 milyar $'a, hem de OASIS dünyasının tam kontrolüne sahip olacağını anlattığı, ölümünden önce kaydedilmiş bir videosu ortaya çıkar. Bunun ardından herkes harıl harıl anahtarı aramaya başlar. 

Colombus, Ohio'da yaşayan genç Wade Watts (Tye Sheridan) da bu yarışa dahil olur ve kısa sürede oyundaki başarısıyla herkesin dikkatini çeker. Ancak OASIS şirketinin yöneticileri, büyük ödülü kaptırmaya niyetli değildir ve macera başlar. 
Filmin sadece son sahnesine sansür uyguladım =) 
Yine de ailecek izlenebilir  

Orijinal İsmi: Ready Player One
Vizyon Tarihi: 30 Mart 2018
Süre: 140dk
Tür: Bilim Kurgu, Aksiyon, Macera
Yönetmen: Steven Spielberg
Senarist: Ernest Cline , Zak Penn , Eric Eason
Yapımı: 2018 - ABD


Bol yağmurlu İstanbul günlerinde afete dönüşmeden rahmet olması dileğiyle bir temenna paylaşmak istiyorum. 
Zehir de bizim içimizde panzehir de..
Hakkıyla ararsak Allah bize de buldurur ne demişler bulanlar arayanlardır.
Aramakla bulunmaz ama hep de bulanlar arayanlardır. 
Allah'a emanet olun...


Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Bilim-kurgu türünü izlemeyi çok severim. Acaba bir gün gerçekleşir mi düşüncesi de ürpertir beni. Teşekkür ediyorum öneriniz için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen beni de ürpertir çünkü önce hayal edilir sonra da gerçekleşir..

      Sil
  2. bilimkurgu hep izlerim bunu izlememişim, saool :)

    YanıtlaSil