İnsanların Allahın rızasına ihtiyacı kalmamış



Biz cuma günleri evimde toplanan küçük bir cemaatiz sayımız on kişiyi geçmiyor. Küçük bir yer tutalım dedik 1+1 dernek yapalım ihtiyaç sahiplerine Kur'an'ı Kerim okumayı öğretelim ama ev vermiyorlar. Sponsorumuz da bir senelik kiranız benden dedi aylık on bin lira veririm.. 

Evini kiraya vermek isteyen emlakçıya telefon ediyor kira fiyatlarını soruyor evinin değerini kafasına göre biçiyor. Ya da emlakçı onu ayartıyor abi şu kadara kiraya verelim diye.. Eskiden Kur'an öğretsinler diye bırakın para almayı gelip yalvarırlardı hocalara gel evimi değerlendir Allah rızası için diye.. 

İnsanların Allahın rızasına ihtiyacı kalmamış bir şey söyleseniz hemen size ya fetöyü önünüze koyar ya da Adnan Oktar'ı 

Ya bu dinin hiç mi güzel örneği yok ! Hep kötüler mi hafızanızda kalan.. Bu da bir nankörlük değil mi aslında ömrünü dine hizmete adayanlara.. 

Siz güzel örnek olun! Kötü örneği önüme koyanlar size sesleniyorum! 

Dini yargılayamazsınız dindar simsarlarına bakarak... Biz güzelleşmek zorundayız.. Peygamberim böyle yaşardı...Hz. Hatice annem(ra), Aişe annem(ra).. Hz. Fatıma (ra) böyle böyleydi..


Vel hasıl-ı kelam konu hassas ben sonuca geleyim.. çok gürültü yaparsınız, kalabalık istemiyoruz gibi bahanelerle bize ev vermiyorlar.. Ben güzel Allah'ımdan lütfu ve keremiyle istiyorum..

Bakalım ne zaman nasip olacak🌻🌼🏡 

Hz. Âli Radıyallahu Anh. bir sözü ile vedalaşmak istiyorum. 
"Sen'in bana Râb oluşun bana övünç olarak yeter. Benim sana kul oluşum, bana şeref olarak yeter." 






Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. İmtihan, imtihan... Hem evini vermek istemeyenler için, hem de sizler için imtihan. İnşaallah; zorlukla beraber bir kolaylıkta vardır. Sabredenleri müjdele!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok güzel bir hatırlatma Allah razı olsun 🤲🕋

      Sil
  2. Biliyorsunuz camii de toplanilan yer demektir. Her yer Allahındır, toplanabildiginiz her yerde bunu yapabilirsiniz. Kuran okumayi öğretmekten ziyade kuranı anlamak ve hayata geçirmek hepimize islam olmanın şartıdır aslında. Kuranı yani Allahı bize olan hitabını bilmeyen birinin nasıl bir motivasyonla kendini musluman olarak tanimladigini anlamak benim adima cok zor. Allah hepimizi Allahin hitabina DOĞRUDAN (araya başka rab ler eklemeden) muhattap edecek kadar onurlandirsin ki o ancak muttakiler icin yol gostericidir zaten (bakara 2) Allah yolunuzu acik etsin. Her yer Allahin, maksat hidayete talip olmak gerisi kolay... nerde olduğunuz onemli degil, gerekirse parklarda okuyun Allahin zikrini ama mutlaka anlayip hayata gecirin okumanin amaci anlayip hayata geçirmektir çünkü

    Bakara 115: Doğu da Allah'ındır, batı da. Nereye yönelirseniz yönelin, Allah'ın yönü orasıdır. Kuşkusuz, Allah, Yardımı Çok Kapsamlı Olan'dır, Her Şeyi Bilen'dir.

    YanıtlaSil
  3. Bloguma hoşgeldiniz evet yeryüzü müslümana secdegah kılındı her yerde namaz kılınabilir. Biz kadınız ve mahremiyet şartlarımız var bunun için evlerimiz camilerden daha müsait.. Tabi ki camiyede gidebilirler ben kimseyi mecbur bırakmıyorum bana gelin diye.. Efendimiz (asv) ''Sizin en hayırlınız Kur'an-ı öğrenen ve öğretendir.'' buyuruyor.. Elhamdülillah biz de hayırlı olmaya çalışıyoruz. Kuran ilimlerini öğrenip öğretiyoruz imkanlarımız ölçüsünde.. Her birimizin evlerinde toplanarak inen rahmetten nurdan hissedar oluyoruz.. Tesekkür ederim güzel temennileriniz ve yorumunuz için Rabbimizin rızası için çaba göstermek güzel çünkü rızasının nerede hangi ibadetinde olduğu gizli..

    YanıtlaSil
  4. insanlar kalabalık olacaksa evlerini vermezler kiraya evet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır kalabalık değiliz zaten gönül hoşluğu rızasıyla ile olacak bir şey bu...

      Sil
    2. işte onu diyorum, on kişi bir eve girip çıkacak ya, böyle şeylerden korkuyor ev sahipleri, siz kendi grubunuz içinde birinin evini bulun, birinin tanıdığı vardır, boş evi olan.

      Sil
    3. Nasip bakalım ne olacak :)

      Sil
  5. İstanbul'da mı yaşıyorsunuz, bilemedim lakin ev bulmak hele On bin Tl ye çok zor. Evladımız için bakıyoruz bu aralar fiyatlar çok artmış ve dediğiniz gibi ev sahiplerinin pek çok şartı var.Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İstanbul Bahçelievler de giriş kat ya da giriş üstü 1+1 büyük olmasa da olur. Dediğiniz gibi çok çok zor oldu... Nasip yine aramaya devam ediyoruz

      Sil