Blogumu takibe alan arkadaşlardan rica ediyorum

 



Merhabalar 

Blogumu takibe alan arkadaşlardan rica ediyorum bir merhaba dahi olsa yorum bırakmaları. 

Çünkü onları geri takibe almak istediğimde bir türlü bulamıyorum.. Bloglar dünyasında seviyeyi koruyarak duygularımızı hayatlarımızı paylaşmak ne kadar güzel umarım uzun ömürlü bir blogum olur..

Benim bloguma merak ettiğiniz bir soru olursa özel kalma şartıyla bile açıklama yapmadan yardımcı olmaya çalışırım.. Genelde bana genç arkadaşlar telefonla soruyorlar onlarla olan konuşmalarımı da isim belirtmeden paylaşmayı düşünüyorum ki olabilir benim bir hatam varsa sizde bana ayar çekebilirsiniz =))

Henüz yeni olduğum için paylaşımların seyrek olabilir ama sizlere ziyarete geliyor okuyor ve elimden geldiğince duygularımı da paylaşıyorum..

Saygı ve sevgilerimle görüşmek üzere  

 

Yorum Gönder

24 Yorumlar

  1. Ben daha önce takibe almışım zaten ama maalesef Blogger bu izleyiciler, takibe alanlar kısmını bir türlü daha proaktif bir hâle getiremedi yıllarca. Tumblr gibi bir sistem yapsa çok iyi olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizi hemen takibe aldım diğer bloglarda yorumlardan bulmuştum evet izliyiciler witgat daha işlevsel olması gerekir hatta daha güzel içerikli witgatler olması lazım diye düşünüyorum

      Sil
  2. İzle butıonundan gelenlere geri dönüş olabiliyordu, artık oradan olmuyor,haklısınız. Bazen yorumlar spama da düşüyor, aklınızda olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yorumlardaki spam olayını çok geç fark ettim bende

      Sil
  3. kimleri bulamıyorsan söyle bana bu yorumun altına sölerim adreslerini sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni takibe alan son iki takipçim Burası Benim Evim diğeri Mehmet Çavdar gibi..

      Sil
    2. bu iki arkadaşın blogu yok sanıyorum. blogları olduğunu öğrenirsem söylerim tabiki sana. nette blog okuyan ve blogu olmayanlar da oluyor bloglarımıza üye, bazen de eski blogçular artık yazmasa da mail adresleri oluyor, öyle yorum yapabiliyor. bloglara yorum yaparlarsa bu iki arkadaş hemen söylerim sana, görünce. başka bulamadıkların olunca hep söyle, varsa blogları söylerim ki sana :)

      Sil
    3. Sizleri fazla yormadan ve üzmeden bir yükü üzerinizden alayım o halde...
      ''Bismillah'' adlı ilk yazımda da bahsettiğim üzere; adım Mehmet, mahlâsım Muharrir :)

      Sil
    4. Olur mu hiç ben sizi çok aradım buldum takibe aldım sonrasında siz geldiniz hoş geldiniz:)

      Sil
  4. Evet ben de aynı sorunu yaşamıştım geçen. Artık arkadaşlara denk gelirsem takip ediyorum. Çünkü ben de bulamıyorum bloglarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bıraktım artık denk gelirsem takibe alırım..

      Sil
  5. Bayadır takip işlerinden uzağım bende.
    Takiptekileri zor okuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizi takibe almışım zaten buradaki yorumdan bir tık kadar yakın :)

      Sil
  6. Blogger'ın her zaman şikayet ettiğim geliştirilmeye kapalı bir sistemi var. Sanki Blogger ı kurmuşlar ve öylece bırakmışlar gibi. Sanırım böyle şikayet ede ede yaşayacağız, hayat gibi. En nihayetine varacak olursak, takip etmekte, yazıları okumakta nasip...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçektende sanki blogger bırakılmış guncellenmiyor YouTube ve Instagrama teslim olmuş gibi...

      Sil
  7. İnşallah uzun ömürlü bir blogun olur ve yazılarınla bizleri buluşturmaya devam edersin. :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok motive oldum 🥰❤️🌹🕋🤲inşallah bende dua ediyorum hayırlı bir bloğum olur insanların hayatına kendi hayatima güzel dokunuslarda bulunurum..

      Sil
  8. Merhaba :) ben sizi takipteyim. Sanırım sizde beni takip ediyorsunuz. Bloğuma her girdiğimde takip ettiğim herkesin bloğuna bakmaya çalışırım. Çok yorum yapmasam da genelde okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kısacıkta olsa duygularımı anlatan bir yorum bırakmaya çalışıyorum..

      Sil
  9. Aynen, yorum yapmayanların bloglarına gidemiyor insan. Güzel bir konuyu değişmişsiniz.

    YanıtlaSil