Hz. Peygamber Efendimizin Stratejisine Davet Ediyoruz..



Hayber kalelerine sığınan yahudiler yiyecek ve içecek stokları ile Peygamber Efendimizin gitmesini bekliyordu.. Hayber kaleleri sağlam, yüksek bir yerdeydi. Ok atsan ulaşmıyordu taş atsan yetişmiyordu.. 


Bağırsan sesin yetişmezdi hayber yıkılmıyordu. Müslümanların stoğu tükenmek üzere moralleri bitmek üzereydi. Günlerce beklediler ama nafile!
Bu uzun bekleyişten sonra Peygamber Efendimiz (sav) bir strateji geliştirdi. 


Hurma ağaçları kesilecekti. Hayber yahudilerinin ekonomisi birer birer kesilecekti. Servetleri devrilecekti. Gelecekleri köklerinden kazınacaktı. Zira yahudi için para, servet, zenginlik herşeydi. Ağaçlar kesildikçe Yahudiler kahraluyordu. 


Ağaçlar kesildikten sonra burada kalmanın bir anlamı olmayacaktı. Anlaşma yoluna gittiler ve taşıyabilecekleri kadar yükle Yahudilerin başkenti Hayber'i terk edeceklerdi.


Sen de Hayber savaşına katılmak istiyorsan 
BİR AĞAÇ da SEN KES!  


Sen de bugünsövsen sesin yahudiye ulaşmaz!
Taş atsan İsrail'e ulaşmaz!
Ama sen de Peygamber Efendimiz (sav) stratejisini yapabilirsin! Al eline baltayı kes. Yahudilerin ağaçlarını!
Nasıl mı?

Evine giren her yahudi malı bir ağaçtır. Kullandığın her yahudi malı deterjanı bir ağaçtır..


Çok daha önce başlamalıydı boykot yine de çok etkili oluyor ki internet üzerinden boykotu delmek için İsrail mallarını başka kodlar ve devlet isimleri yazmaya başladılar.. Açıkça İsrail'i destekleyen markalar hatta siyasetçiler bile olsa boykot edilmeli..

Ekrem İmamoğlu şimdilerde İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin başlattığı kampanya kapsamında İstanbulkart’a 75 TL’lik bakiye yüklemesi sonrası Starbucks’tan bedava kahve kazanıldığı iddiası yer aldı. Ama geçmiş bir kampanya imiş baktım yani böyle bir kampanya yok.. Olmasında..

Allah'ın Resulunun (sav) duasıyla dua eden Filistinli çocuğun duasını buraya aldım. Amiiin diyelim inşallah..
"Ey kitabı indiren, hesabı çabuk gören, Birleşmiş orduları hezimete uğratan Allah'ım! Ey Allah'ım Yahudilerin ayakları altındaki yeri sars! Onlara karşı bize yardım et! Allah'ım dünyamızı daralttılar! Ey alemlerin Rabbi Sen bize ferahlık ver! Çok fazla yorulduk! Çok acı çektik!Lakin Allah azze ve celleye olan umudumuz ise çok büyüktür! Allah azze ve celle bize kaybettirmeyecektir! Allah'a yemin olsun ki, O bize asla kaybettirmeyecek.. "

amin amin amin

https://youtube.com/shorts/2wgZGdZjHCI?si=-gw8FZvf1VbvsSs6 

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Umarım bunun olumlu bir sonucu gelir de fark yaratılır. ALLAH yardımcıları olsun. 🤲🏻

    YanıtlaSil
  2. bu savaşın sonu nereye varacak bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah müslümanları muzaffer eylesin.. amin amin

      Sil
  3. Merhabalar.
    Hayber kalesinin fethi ile ilgili siz yukarıdaki anlatımınızda, Cenab-ı Peygamber'in Yahudilere ait hurma ağaçlarını kestiğinden bahsetmişsiniz. Savaş ve strateji için bile olsa; ben, Peygamber'in hurma ağaçlarını kestireceğini sanmıyorum. Siz, yoksa yazınızda ağaç kesme olayını mecazi anlamda mı kullandınız? İnternetten Hayber kalesinin fethine baktım, orada Yahudilere ait hurma ağaçlarının kesildiği ile ilgili hiç bir anlatıma rastlayamadım.
    Ben sadece hurma ağaçlarının gerçekten kesilme işini merak ettiğim için konuyu irdeledim. Yoksa, başka bir amacım yoktur.

    Yazınız, İsrail mallarını boykot etme babından gerçekten anlamlı ve faydalı bir yazıydı. Biz artık hiçbir İsrail malı kullanmıyoruz. Tüm temizlik işlerimizde, ülkemizden çıkarılan bor madeninden üretilmiş temizlik malzemelerini kullanıyoruz.

    Ancak, İsrail'e karşı sadece millet olarak karşı durmamız yetmez! İktidarın da her şeye rağmen İsrail'e karşı etkili bir dış siyaset politikası uygulaması gerekiyor. Bu konuda iktidarı iki yüzlü bulan ve görenler var. İşin doğrusunu Allah bilir ama, uygulamanın içinde olanlar da elbette biliyorlardır.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben güvenilir internet kaynagindan aldığım bir bilgi idi ama sizin bu yorumunuzdan sonra araştırıyorum ama hâlâ bulamadım eğer gerçekte böyle bir olay yoksa biz peygamber efendimiz sav iftira etmiş oluyoruz çok üzüldüm şimdi çevremde hoca arkadaşlarımdan hadis ve tefsir kitaplarından araştırıyorum sizinle paylaşacağım inşaallah ayrıca teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil