Örgü battaniye ve dua

Henüz yarısı bile olmadı ama paylaşmak istedim battaniyem nasıl oluyor :)


Pinteresde gördüğüm bir model ve çok severek örüyorum..
Youtube sohbet videolarını anca bu şekilde yani örgü örerken ya da mutfakta iş yaparken dinleyebiliyorum..
Gündemi takip ederken bir şeyler üretmeyi seviyorum :)
Yoksa oturup örgü öremem hiç yapım müsait değil ama başka türlüde dinlenmek için ellerim boş oturamıyorum.. ..
Takip ettiğim kanallar aşağıda bir de büyük ekranda belgesel izlemeyi seviyorum ilginç gelen anlatımlar var herşeye şekil veren yerçekimi..gibi.. gibi..
Ve o kadar çok ki tebessümlerle ve hayretle izliyorum..

O kadar ilmi gerçekleri saptarken Allah'ı bulamamaları çok ilginç aklıma 
Kasas suresi 56.ayet geliyor
"Kuşkusuz sen istediğini hidayete erdiremezsin. Ama Allah dilediğini hidayete erdirir ve hidayete erecek olanları en iyi O bilir."
Bir dua bırakıyorum
“Ey Hayy u Kayyum olan Rabbim! Rahmetine tevessül ederek bana yardım etmeni istiyorum. Benim her hâlimi ıslâh eyle. Göz açıp yumuncaya kadar da olsa beni kendime (nefsime) bırakma!”
(Hâkim, I, 730/2000)


 


 


Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Amin.

    Ben de bu battaniye zikzak model sanırım öreyim demiştim sonra başka bir modelde karar kıldım henüz yarım artık kısmetse seneye kışa benim ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah bu sene bitirmeyi hedefledim sizin battaniyenizi çok merak ettim blogunuzda yayinladiniz mi acaba

      Sil
    2. Biraz daha öreyim yayınlarım:)

      Sil
  2. elinize sağlık maşallah :) siyaset gündem videoları izleyemiyorum hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşaallah çabuk bitirebilirim...Severek takip ediyorum bende ❤️

      Sil
  3. Duaya “Amin” diyorum.
    Örgü battaniye şimdiden çok güzel görünüyor. Emeğinize, ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. Renk uyumu, model şahane olmuş ellerinize sağlık :) Ben de sadece durarak bir şeyler dinleyemem böyle anlarda el işi kurtarıcı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen YouTube da sohbet videosu dinlerken battaniye yarılandı bile çok teşekkür ederim ❤️

      Sil