Artık İpleri Değerlendirme Oyuncak Bebek Elbisesi

 



Altı yaşında bir erkek ve üç yaşında bir kız torunum var. Dün gece oyuncak bebeği yanımda olmamasına rağmen ona sürpriz bir elbise ördüm. Minik tatlım benim o kadar beğendi aşka geldi ki 

"Babaanne küvette alalım, havluda alalım ben bunu yıkarım" Ama kelimeler yuvarlanarak öyle tatlı bir şiveyle ellerini göğsünde kavuşturarak hayalinde oynuyor siz de kendi kendinize iyi ki örmüşüm diyiveriyorsunuz :)

Onun oyuncaklarının arasında küvetin olduğunu hatırlatıyorum ama o hatırlayamadı çünkü annesi oyuncakları kutularıyla kaldırıp daha sonra tekrar çıkardığında yeni oyuncak alınmış gibi sevindiğini söylemişti bana..


Önce roba kısmını ördüm artık iplerden iki renk kullanarak yaptım önemli olan iplerin sağlam olması, çocuklar haşin kullandıkları için sağlamlık ve görsellik önemli..


 Robanın altından tekrar ikili trabzanlarla iki üç sıra ördüm. Sarı renkle fırfır gibi olsun diye üçer zinciri sık iğne ile tutturdum doğaçlama bir oyuncak bebek elbisesi  =)

28 zincirle başladım ikinci sıra 46 adet trabzanım oldu üçüncü sırada aynı şekilde arttırdım 74 tane trabzanla robayı tamamladım sarı renkle fırfır yaptım..


Cafer b. Muhammed,
«Kur' an, dört itibar ile dört ibadettir. Biri ibadet, diğeri işaret, üçüncüsü letafet ve dördüncüsü de hakikatlerdir. ibadet, avam için, işaret havass için, letaif veliler için ve hakaik peygamberler içindir. Bazılarına göre ibadet kulak için, işaret akıl için, letaif müşahede için ve hakaik de muayene içindir», demiştir.

Bizi, iman ve Kur'an ehlinden eden Allah Teala'ya hamd eder, peygamberlerin sonuncusu ve müttakilerin imamı olan Muhammed Mustafa (sallallahu aleyhi vessellem)'e salat ve selam ederiz..
Sevdiklerinizle huzurlu günler dilerim :))



Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Çocukları sevindirmek hele ki torunsa ne güzel, emeğinize sağlık çok güzel olmuş bebek elbisesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim devamı gelecek mi bilmem yeni elbiseler sipariş vermez umarım =))

      Sil
  2. maşallah onlara :) eline sağlıık :)

    YanıtlaSil
  3. Maşaallah ne güzel olmuş, güle güle oynasın minik :) Her çocuğun aileden birinin ördüğü yeleği giymiş olması, kumaştan örgüden bebeklere kıyafet yapılması kadar değerli bir çocukluk geçirmesini dilerim. Bu sıcaklık verilen bu değer bambaşka benim gözümde. :)

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş, ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  5. Küçükken benim de bir bebeğim vardı örgüden elbisesi olan. Nasıl güzel nasıl doğal ve içten bir hediye olmuş :) Ellerinize sağlık. Hayırlı cumalar diliyorum. Sevgiyle kalınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cumanın hayrı ve bereketi uzerlerimize olsun size de hayırlı cumalar 💐❤️

      Sil