Blog listesine niyetlendik :)

 


Blogger de kaç blog var bilmiyorum ama bu sayfayı İslami ağırlıklı kişisel blog yayın yapanları kayıt etmek için hazırladım. Yayınlarını okumak bloglar aleminde İslam kültürünü  nasıl anlattıklarını kendi donanımlarımı da kontrol altında tutmak amacım..

Araştırıp buldukça bu sayfaya ekleyeceğim inşallah.. Sizler de yorum olarak blogları bana yazarsanız bir dini blog arşivi yapmayı düşünüyorum.. Ne kadar başarılı olurum bilmiyorum süreç içinde belli olacak..

 Önce kendimi kayıt edeyim her ne kadar örgü blogu niyetine açtımsa da paylaşımlar hadis ayete doğru kayma yaptı =)

Sonsuzluk ve Ötesi

Batmayan Güneş

Müfredat

Peygamberimin İzinden

ReHiTu.com

Kur'an ve Tasavvuf Sohbetleri

DERGÂH

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Sizi severek takip ediyorum, itikadımı ahlakımı düzelten paylaşımlar olması bana İslam kültürünü hatırlatması bile yeterli :)

    YanıtlaSil
  2. tamam aklıma geldikçe ekletirim sizeee :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de karşılaşırsam buraya yazarım inşallah. :)

    YanıtlaSil