Ağaç Ev Sohbetlerinde her hafta bir sohbet konusu seçip o konu hakkında yazılıyor. Bende ilk siftah yapıyorum bismillah diyelim..
Haftanın konusu: "Ramazan ayının güzellikleri"

Ramazan ayı güzelliklerini bizim boyutumuzdan baktığımızda ibadet çeşitliliği geliyor aklıma..
Farz namazları ve teravih namazı, oruç ve mukabele ama herkes evde tek başına Kur'an okuduğunu mukabele sanıyor halbuki hatim oluyor. O da güzel ama sünnet olan bir hocanın okuması takip edenin de diliyle tekrarlaması ayrıca dinleme hatmi de var okumayı bilmeyenlere Rabbimizin ikramı..
Ben kendim evde okuyorum cemaate gidecek enerjim olmuyor oruç beni çok etkilediği için ama hepsini yapabildiğim için kendimi müthiş şanslı ve mutlu hissediyorum..

Birde Allah-u Teâlâ'nın ikramları var her secdeye bir saray inşaa ediliyor.. Bir ağaç dikiliyor gölgesi bir atlı, altı yüzyıl gitse çıkamıyor.. Tüm meleklere bizler için istiğfar emri veriliyor elhamdülillah..
Kadir gecesi ve Ramazan bayramı aklıma gelince daha bir heyecan kaplıyor içimi duaların kabul olduğunu bilmek bizim için çok rahatlatıcı iki cihan hesabı yapanlar için tabi..

Evlatlarımıza torunlarımıza hâlâ ramazan ayının güzelliklerini gösterebiliyoruz yaşayarak onlara örnek olabiliyorsak ne mutlu..

Ümmeti Muhammedi Allah-ü Teâlâ cennetine cemaline ulaştıracak vesileyi yaratmasını çok istiyor ve dua ediyorum.. 
Güzel memleketimin güzel insanları hep birbirini sevsin kardeş ve mezhep çatışmalarından ayrılıklardan rabbim korusun. Ekonomik olarak da selamet ve afiyet için hep dua ederim Allah afiyetle selamet versin.. 

Allah yeryüzündeki tüm mazlumlara sömürge altında inim inim inleyenlere kurtuluş selamet ve afiyet versin.. 

Siyonist ve emperyalist güçleri Allah bildiği gibi yapsın amiiin amiiiin..

Muhabbetle kalın :)


12 Yorumlar

  1. çok teşekkür ederiiiz yaaa ikramları sevdiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmez mi veren yüceler yücesi alan güzeller güzeli🥰

      Sil
  2. Dualarınıza ben de amin diyorum.
    Hayırlı ramazanlar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Ramazan ayında sahurun ayrı, iftarın ayrı, günün ayrı bereketi, hayrı oluyor. Rabbim nasiplenmemize yardım etsin inşaAllah.

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı, bereketli , huzurlu bir Ramazan Ayı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bilmukabele hayırlı ramazanlar 💐

      Sil
  5. Allah ibadetlerimizi kabul eylesin.

    YanıtlaSil
  6. İnanır mısın ben artık Bayram heyecanı bile duyamıyorum. Bazıları ne kadar saçma olduğunu iddia etse de ben elimden geldiğince boykotuma devam ediyorum. O sebeple yediğim her bir lokma boğazıma takılıyor. Acaba diyorum o masum bebelerin kanı bulaşmış mıdır? Çocuğuma bayramlık almaya dahi hevesim çok. Çünkü biliyorum onlarca binlerce anne bu bayrama yavrusu olmadan girecek... Çok zor...
    Rabbim hepimize güzel kapılar açsın. Bu mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine kötülükleri defetsin! Gelen günler gidenlerden çok daha iyi olsun. Amin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin dualarınıza ve her kelimesine katılıyorum keşke bir çözüm bulabilseydik...

      Sil