Herkese merhabalar ramazana çok az kalmışken bir yayın daha yapayım dedim. Kalan ipleri değerlendirmek adına ördüğüm seccadeyi paylaşmak istedim.. henüz bitmedi :)

Etamin iplerini kalın iplere karıştırarak değerlendiriyorum.. 
(Artık ip görmek istemiyorum)
Aklınızın takıldığı her ne ise içinizde sıkıntı olmasın ki insan da enerji kaybına sebep oluyormuş. Dağınık bir ev, bozuk bir eşyanız vb..
Tüm ipleri örmeye başladım, şimdiden detaylı bir temizliğe bile başladım.. Ramazanda feyzimin dağılmasını istemiyorum :)
Çocuklarım çalıştıkları için iftarlarda yalnız kalmayı da düşünmüyorum.. Ya evde yokum :) 
ya da bir misafir programı yapacağım inşallah.
Allah afiyet ve sağlıkla geçirebileceğimiz bir ramazan ayı nasip eylesim tüm İslâm alemine de inşaallah..

Elimdeki örgüm bitince gelinime masaüstüne runner  yapmayı planlıyorum.
Ramazandan sonra Allah nasip ederse tabii...

 Şimdiden hayırlı ramazanlar dilerim görüşmek dileğiyle 
=)

17 Yorumlar

  1. çok şirin anlatmışsınız. bol misafirlikli, bol çocuklu torunlu keyifli huzurlu ramazan olsun sizeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂😂😂😂😘 Teşekkür ederim Allah razı olsun Âmin Âmin Âmin ❤️

      Sil
  2. Hayırlı ramazanlar, seccadenizi uzun yıllar kullanmanızı temenni ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bitince de paylaşacağım inşallah size de hayırlı ramazanlar 💐🕋🌹

      Sil
  3. Hayırlı bol bereketli ramazanlarınız olsun inş. Bende kendime örgü seccade yapmayı düşünüyordum. Sizi görünce bugün başlamaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de kolaylıklar diliyorum hayırlı bol bereketli ramazanlar :)

      Sil
  4. Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. :)
    Hayırlı ramazanlar şimdiden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim size de hayırlı ramazanlar :))

      Sil
  5. Emeğinize sağlık. Hayırlı Ramazanlarımız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim saolun size de hayırlı ramazanlar :)

      Sil
  6. sondaki ağaç ev yazıma siz de katılsanızaaa. düşüncelerinizi söyleseniz yaa. siz de blogunuzda yazın isterseniiiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tm inşallah yetiştirebilir miyim bilmiyorum ne zamana kadar?

      Sil
  7. yazmak için aceleniz yok ki. bir haftada yazın meselaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Etamin ipiyle örgü ipini beraber kullanmak aklıma gelmezdi. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Hayırlı bir Ramazan ayımız olsun, Rabbim yardımcımız olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraftan anlayabildiğim kadarıyla epey sıkı, tok bir örgü gibi duruyor. Elinize sağlık. El işleri insanı çok rahatlatan şeyler.
    Güzellikler dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Emeğinize sağlık! Rahmetli annem de örmeyi çok severdi. Terapi gibi gelirmiş. İçi ferahlarmış öyle derdi...
    Ohh en güzel Ramazanı siz geçireceksiniz desenize! Kalabalık sofralar en en güzeli! :)

    YanıtlaSil