Merhabalar cümleten güzel ve huzurlu günler dileyerek başlayalım sözümüze.. Sene başında binada yönetim toplantısı yapıldı. Katılamadım ve kura sonucu beni yönetici seçtiler. Bir de video çekip binanın WhatsApp grubuna attılar. 

Ben şok oldum tabii. Dokuz dairenin hepsi mülk sahibi ben ve yan daire kiracıyız ve en önemlisi yaş olarak hepsinden büyük sayılırım. Beni kuraya katmaları bile yanlış tabi bana göre.. 

İmkanı yok istemediğimi kabul ettiremedim tatlılıkla bizde sizinle beraber yapacağız diyerek elimde patladı yöneticilik!

Şimdi ise çamaşır suyu, yüzey temizleyicisi bitse ben koşturup alıyorum kimse yok çevremde gelip yardım edelim diyen yok..

Geçenlerde gittim Tarım koop.ten 4kg çamaşır suyu aldım çıktım. Tanımadığım bir beyefendi geldi. 

"Ben taşıyayım teyze" dedi.. Kendimi birden çok yaşlı hissettim halbuki daha 26.04.1967 doğumluyum ama çarşaflı olduğum için yaşım belli olmuyor ya da yürüyüşüm aheste olmalı ki öyle davrandı.. 

Ne kadar hayır gerek yok ben taşırım dediysem de kabul etmedi ben de sevap yapma şevkini kırmak istemedim..

"Hmm 5kg var bu... Haklısın teyze kimseye güven kalmadı" diyerek elimden aldı. 

Başımı kaldıramıyorum yolda bir tanıdık görecek parmakla gösterip kahkahayı basacak diye :)))

Normal yürürken hızlandı.. Ben de hızlandım bir şeyde diyemiyorum gönlü kırılmasın ama evime hiç bu kadar hızlı ve ter içinde gelmemiştim. 

Güzel yüreklim madem bir iyilik yapıyorsun biraz yavaş yürüsene =)))  

Yol mu bitti ben mi bittim anlayamadım :))

Yani ne diyeyim yaptığımız iyiliği kapsamlı olarak düşünsek mi acaba ve ona göre daha duyarlı olsak!..

Aklıma geldikçe hâlâ gülüyorum :)) 

Bu olayın bana yansıması annemin yanında daha yavaş yürüyorum belki içinden daha yavaş yürüse diye geçiyor olabilir..

Bilemiyorum yanlış mı yaptım...


Silah icat oldu mertlik bozuldu derler ya işte öyle..

Yapay zeka icat oldu.. Sanat elden gitti insanlık da gider gibi.. 

Bir tıklamada yazdığı şiir benden sizlere..


Sonsuzlukta savrulurum

Gökyüzü mavi, uykusuz gecelerimde,

Yıldızlar sessizce parlar, gözlerimde.

Deniz kıyısında yürürüm, dalgalarla,

Bilinmez bir yolda, yalnızca benimle.


Rüyalarımın içinde kaybolurum,

Sonsuzluğun kollarında savrulurum.

Kelimeler yetmez anlatmaya bu hali,

Kafiyeli değil belki, ama içimde bir melodi.


Güneş doğar, gün biter, zaman akar,

Ben hala buradayım, hayatın içinde sakar.

Kelimelerim sade, kafiyeli değil belki,

Ama içimde bir hikaye, bir anı, bir sevda.


Kafiyeli olmasa da, bu dizelerimle,

Bir parça ruhumu size sunarım, sevgili okurum.

Şiirlerin gücü burada, kelimelerin dansında,

Kafiyeli olmasa da, kalbimde bir umut var.


15 Yorumlar

  1. tesettür beni de yaşımdan büyük gösteriyor, bence bundan ötürü öyle yoksa biz genciz diyerek avunalım :))) yöneticiliğiniz hayırlı olsun, çok zor işler apartman işleri. Allah kolaylıklar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genciz delikanlı çağdaş dinamik heyecanlı 😂 teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için..

      Sil
  2. Merhabalar.
    Bu post paylaşımınıza tekrar geleceğim. Henüz internet bağlantım tamamlanamadı.
    Ben sizi tebrik ederim. Ne güzel, gıyabınıza apt. sakinleri sizi apartmanlarına yönetici olarak seçmişler. Hepsi 9 daire ve çoğu da kat maliki. Seve seve ve 634 Sayılı Kat Maliki Kanunu ile apartmanınızın yönetim planına göre hakkaniyetli bir şekilde yöneticiliğinizi yapın. Kurallara uymayanı asla affetmeyin ve cezasını verin. Eğer böyle davranmazsanız, kimseyi disipline edemezsiniz. Herkes aidatını zamanında ödesin. Ödemeyenlere de yine 634 S.K.M.K.nu esaslarına göre %5 gecikme faizini uygulayın. Kolay gelsin, başarılar dilerim. Şiiri okumaya ayrıca geleceğim. Kısıtlı internetimle ancak bu kadar yazabildim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kimse aidatı vaktinde vermiyor getirdiklerinde çift aidat veriyorlar.. Öyle bir şey yapamam hiç bir şey resmi değil... Elimde küçük bir not defteri var kalemi bile ben aldım giderlerin fişini alıp saklayan benim onlar için o da önemli değil.. Her zaman bloguma beklerim internet sorununuzun da biran önce giderilmesini dilerim...

      Sil
  3. Yardım illaki yaşlıya yapılacak diye bir şey yok aslında. O sırada kişi zorlanıyorsa yardım edilebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim başıma gelen ilk yardım olduğu için şok etkisi yarattı... Dediğiniz doğru aslında ihtiyaç sahibi olduktan sonra yaşına cinsiyetine bakılmaz öncelik yardım etmek olmalı.,

      Sil
  4. Yöneticilik zor iş kimse istemez genelde:) Eşim yapmıştı ,bir daha yanaşmıyor. Ama biz kadınlar daha iyi yaparız bence, kolay gelsin diyorum. Hemen hemen aynı yaştayız, tesettürlü değilim ama bana da teyze diyen çıkıyor tabii ki ben de boyamadığım beyaz saçlarıma yoruyorum:))Lakin galiba abla , teyze yaşımıza çoktan geldik, devir gençlerin devri. Yeter ki sağlıklı olalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık çok önemli korumaya almak lazım... Bende aslında bu tür hitaplardan rahatsız değilim ama sanki layık değilim o yardıma çünkü gerçekten ihtiyacı olanlar var yaş kemale ermedi gibi düşündüm.. Yakın çevremde ne kadar hayat dolu olduğumu biliyor bir gören olur diye baya çekindim..

      Sil
  5. :) tatlı bir anı olmuş bu :) apt. yöneticiliği aman bırakın ülser olmadan :) yolda markette yardım ederim ben de ihtiyacı olana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah iyi ve güzel insanların yolunu açsın sayılarını arttırsın bereketlendirsin... amiiin.. Sizde büyük sevaba giriyorsunuz demek ki çok güzel :)
      Yöneticiliği geri veriyorum almıyor ama sene sonunda bahaneleri kalmayacak :)

      Sil
  6. Apartman yöneticiliği muhtemelen çoğu binada gönüllü olmadığı için kurayla belirleniyor. Babam da geçen sene yöneticiydi yanındaki yardımcı kişi rahat davranınca zorlanmıştı biraz. Bence de bu tarz görevleri gençlere vermek daha mantıklı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen genç ve aktif olanların yapması daha uygun...

      Sil
  7. Merhabalar.
    İnternet sorunum giderildi ve ben yine sizin sayfanızdayım ve daha önce yorumlayamadığım şiirinize döndüm. Şiir yazarken dizelerimizi kafiyelendirmeye zorlarken, asıl vurgulamak istediğimiz duygularımızı kaçırırız.

    Çünkü ben de şiir yazarken kafiyeli olsun dediğim de ortaya çok da anlamlı ve güzel dizeler çıkmıyor. Duygu ve düşüncelerimizi serbest bırakarak ve içimizden geldiği gibi kaleme aldığımız da daha anlamlı ve güzel dizelerin yürekten kaleme döküldüklerine şahit oluyoruz.

    Her ne kadar kafiye de olsun diyerek kaleme aldığınız şiirin içinde kafiye olmadığından şikayetlenirken, aslında başlangıçta ortaya çok da güzel ve anlamlı dizeler çıkmış. Siz kafiyeye fazla takılmayın, şiirde eskisi gibi pek kafiye aranmıyor; yüreklerdeki umutlara bakılıyor. Siz yüreğinizdeki umutlara yer verin, kafiye önemli değil.

    Kaleminize, gönlünüze ve emeğinize sağlıklar olsun.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet sorununuzun giderilmesine sevindim yorumunuzu gördüğüme de..
      Ben de şiir yazabilmek için çok yoğun duygu yüklü olmam lazım.. Eskiden yazdıklarımı paylaşmıyorum onlar benim için çok özel bulduğum için..
      Aynı zaman da yapay zekayı incelerken şiir yaz seçeneği vardı. Tıklamamla bana yukarıda ki şiiri yazdı.. Sonsuzluk ve ötesi blog ismime de uygun.. aslında bilgisayarlarımızda ne var yok bildiklerinin bi göstergesi ve beni oldukça rahatsız etti. O gün bu gün daha yapay zekayı kurcalamadım ama düşmanı tanımak adına ben dayanamaz yine öğrenmeyi başarırım inşallah..

      Sil
  8. Merhabalar Sonsuzluk ve Ötesi.
    İnşAllah öğrenirsiniz efendim, azmin elinden hiçbir şey kaçamaz, kurtulamaz. Azim her zaman galip gelir.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil