4 yaş çocuk hırkası ve gündemden..

 

Herkese merhabalar 💝
Nasılsınız İstanbul'da kışa girdik bile havlar birden soğudu internette kar haberleri bile var. Sanki sonbahar ve ilkbaharı çok hızlı geçiyoruz gibi ya da bana öyle geliyor..  


Torunum için başlamıştım şimdi bedeni bile bitirmek üzereyim yakında paylaşmak nasip olur İNŞALLAH. 
Gündem çok hızlı değişiyor ve çok korkunç kanım donuyor parçalanan yavrularımıza Allahtan rahmet diliyorum ailelerine ise sabrı cemil.. 
Her ibadetimi yaptıktan sonra mutlaka dualarımda yer veririm "Gençlerimizi her türlü tuzaklardan koru muhafaza eyle Rabbim!" diye.. 

Hatta artık dünya için bile dua ediyorum. İnsanın önüne geçilmez olan hırsı, tatbikatlar, savaşlar derken ekolojik ve insanın da dengesi bozuldu. 
Birde 2024 PT 5 adlı küçük bir asteroit, Dünya’nın yerçekimine kapılarak kısa bir süreliğine "mini ay" olarak gezegenimizin yörüngesine girecek diye haberleri okumuştum. 
25 Kasımda dünyanın çekiminden kurtulacakmış bu dünya iklimini nasıl etkiler bilemiyorum..

Köfteci Yusuf meselesi bomba gibi oturdu.. İftira bile olsa boykota katılmadığı için ilahi bir adalet tokadı gibi..
Dilerim hak ediyorsa cezasını çeksin ama iftira ise tarafını belli etsin ve boykot ürünlerini de kaldırıp "BEN TÜRK MARKASIYIM MÜSLÜMANIM" diyebilsin ki halk da arkasında durur diye tahmin ediyorum..
En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere..

 Tüm hayır ve bereket dualarımız da buluşmak dileğiyle..🌸🌹🌷🌼🌻☕

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Merhabalar.
    4. yaş çocuk hırkasının modeli ve rengi çok güzelmiş. Elinize, emeğinize sağlıklar dilerim. "Köfteci Yusuf" olayına gelince ben bundan birkaç yıl önce bu firmanın domuz çiftliği olduğunu duymuştum. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Yıllardır bu firmaya iftira atmak kimsenin aklına gelmedi de, şimdi geldi!.. Benim artık kimseye güvenim kalmadı.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için.. Gerçekten inanılır gibi değil domuz çiftliği de nedir ya!!! O zaman bilmeden kim bilir ne kadar yedik. Yazıklar olsun! Allah belalarını versin...amin amin...

      Sil
  2. Torununuz güzel günlerde, bol gülücükler ve sağlıkla giysin inşallah. Emeğinize sağlık.
    Olaylar ise çok üzücü. Ben de sadece kendim için değil, masumlar için de dua ediyorum.
    Bu astroid gelecek dendi ve açıkçası heyecanlandım da ama gökyüzünde görünmüyor sanırım.

    YanıtlaSil
  3. Bilmediğim yerden hiç et ürünü almıyorum. Ama domuz denen hayvanın, hiç etle alakası olmayan yerlerden de çıkabileceğini düşündüğümüzde işler iyice sarpa sarıyor.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, çok şükür iyiyim. Havalar birdenbire soğumaya başladı. Özellikle bugün epey üşüdüğüm bir gündü. İlkbahar ve sonbahar sadece yaz ve kışın hatırlatıcısı gibi oldu artık. Öyle eskisi gibi uzun uzun kendini göstermiyor mevsimler. Ördüğünüz hırka çok güzel olmuş, emeğinize sağlık. Torununuz sağlıklı günlerde kullansın inşallah.
    Ne yazık ki son yaşananlar çok üzücü… Dünya nasıl bir hâl alıyor, anlamış değilim…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar yorum ile katkılarınız için teşekkürler gerçekten dünyanın nereye gittiği hakkında kimse emin olamaz büyük bir muamma..!
      Hırka bitmek üzere paylaşım için sabırsızlanıyorum🥰

      Sil