Örgü Çiçek Yapımı

 

Merhabalar yine torunum için örgü planlarım var ilk aşama bir örgü çiçek yapmam gerekiyordu. Sayfamın altında videoyu paylaştım yabancı bir site ama anlaşılır ve kolayıma geldi :)

Artan iplerin arasından ince etamin ipiyle yaptım yumuşak olmasını istediğim için gerçekten de çok yumuşak oldu..

Yeşil yaprak ve kırmızı bir gül her şeyde kullanılabilir..

Kutucukları birbirine yapıştırıyorlar ben dikmeye karar verdim..

120zincirle başlayıp devamıda bana göre çok kolay isteyenler aşağıdaki videodan yararlanabilirler.. 
Tekrar görüşmek dileğiyle hoş ve güzel kalın =)


Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Çok iyi bir fikir oldu bana da, hırka süslemesi için kullanabilirim. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben taç yapmayı düşünüyorum ama hırkaya da çok güzel gider nasip olsun inşallah :)

      Sil
  2. Bayılıyorum böyle el emeği işlere. Harika olmuş, ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah eline sağlık :)

    YanıtlaSil