Hayırlı bayramlar

 


İstanbul'un her mevsimi ayrı bi güzel ama nemi çok yüksek olduğu için sanki eve döndüğünüzde dışarda duş almış gibi sırılsıklam giriyorsunuz. Klimalar olmasa halimiz perişan olurdu. İbadet için örtülere büründüğünüzde bunalmadan huzurla vazifelerinizi yerine getirebiliyorsunuz..

Elhamdülillah çok şükür.. 

İstanbul bomboş ve çok güzel.. Kimileri bayram tatiline gitti. Pazar günü dönüşler başlayacak..

Kimileri yaz dönemi boyunca memleketinde kalacak eylül-ekim sonu gibi dönecek..

Kimileri de hiç dönemeyecek Allah muhafaza her sene olduğu gibi trafik canavarı rolüne bürünmüş ecel onları bizlerden koparacak maalesef :( 

Kurban olmadan bir kurban bayramı ve tatil geçirmeyi diliyorum..

Bayram nedeniyle kapı zilim çok çalıyor otomatiğe basıyorum üç beş çocuk şeker için geliyor. İkram ettiğim şekerleri kimi heyecanla alırken kimi utana utana alıyor.

Ben de:

"Çocuklar yaptığınız çok yanlış sizlere zarar verirler. Neden tanımadığınız binalara giriyorsunuz. Size kötülük yaparlar. Kimseye güvenmeyin.."

Bayram şekeri toplamaya çıkan nice çocuklar geri dönemedi.. Tecavüze uğrayıp parçalara ayrılarak evlerin bahçelerine gömüldüler.. Kimileri hâlâ bulunamadı nice ocaklar söndü.. 

O nedenle her gelen çocukları uyardım. Korkmadım da değil çocuklar şikayet etseler "Falan yerde bir teyze var bizi korkutuyor diye😳"

Neyse ebeveynlerin yapması gerekeni ben yaptım. Allah zürriyetlerimizi her türlü şerlerden muhafaza buyursun.. Tez zamanda Filistin'e ve Doğu Türkistan'a özgürlük nasip eylesin. Siyonist güçleri kahruperişan eylesin amiin amiiin..

Biraz geç oldu fırsat bulamadım ama aşağıdaki bayramlaşmayı hala yapabilirsiniz ve her sıkıntılı dönemlerinizde deneyin mutlaka.. 

   صَلِّﷺ💚وَسَـــلِّمْﷺ💚

Bayram Sabahı Hiç Unutmayın:

Bayram sabahı kalktıgınızda abdestinizi alınız. Temiz kıyafetlerinizi giyin, odanızın bir köşesine geçip mana aleminde sanki Peygamber efendimizin (s.a.v) karşısında oturuyormuşsunuz gibi edeple oturun..

صَلِّﷺ💚وَسَـــلِّمْﷺ💚

Başınızı saygıdan ve günahların ağırlığından önünüzde: Ya Rasûlullâh bütün salât ve selamlar sana olsun deyip önce onunla bayramlaşın.Ve bunu hiç bir zaman unutmayalım her bayram önce Peygamber (s.a.v.) Efendimizle bayramlaşalım insAllâh.. Derdinizi kimseye anlatamıyorsanız peygamberimize anlatın ben her defasında rahatladım ve bir çıkış yolu buldum.. Tavsiye ederim..

 Hepimize dualı ve güzel ahlaklı sevgi ve muhabbet dolu bir ömür diliyorum görüşmek dileğiyle..




ٰ 🌹🌹

🌹🌹🌹🌹

🌹🌹🌹🌹🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🌹🌹🌹🌹🌹

🌿🌹🌹🌿

        

🌿🌿

🌿 🌿

🌿 🌿🌿

🌿 🌿🌿🌿

🌿 🌿🌿🌿🌿

🌿 🌿🌿🌿🌿

🌿 🌿🌿🌿🌿

🌿 🌿🌿🌿

🌿



🌿

🌿

🌿

🌿

🌿

صَلِّﷺ💚وَسَـــلِّمْﷺ💚


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Daha önce bunu bilmiyordum bir sonraki bayram nasip olursa ben de Peygamber Efendimizle bayramlaşmak isterim ilk.
    Şikayet etmezler iyi yapmışsınız, maalesef çok tehlikeli olabiliyor. Allah korusun tüm çocukları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hayirlara vesile olurum dualarda buluşmak dileğiyle...

      Sil
  2. Nice güzel bayramlarımız olsun. Kapıya gelen çocukları okuyunca önce bir sevinmiştim ama sonra dediğiniz için devir öylesine kötüleşti ki komşu komşunun kapısını çalmaya korkar oldu...
    Rabbim esirgesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailede ve akraba da güven kontrolü altında olmalı çünkü çok kötü şeyler duyuyoruz.. Şekerim de hazır uyarım da🥰

      Sil