Tatil her şeye rağmen güzeldi..

 

Herkese merhabalar İstanbul da havalar gerçekten çok sıcak ve bizde birkaç günlük tatile Sapanca'ya kaçalım dedik.. Oğlum rahatsızdı arabayı bile nasıl kullandı bilemiyorum ama tatil çocuklar için bizim için değil.. Gider gitmez hemen Sapanca devlet hastanesinde serum taktırdı ben çocukları bekledim havuz başında onlar ise sudan hiç çıkmadılar diyebilirim.. Çok mutlu oldular ve onların mutluluğu sizi de mutlu ediyor diyebilirim ayna misali yansıyor yüreğinize =)

Sonraki gece ben rahatsızlandım dönüşte aynı hastane ve acilde bana serum taktılar. Başımı zor ayakta tutarak dönüşte eve kendimi zor attım.  İki gün sürekli uyudum nasıl bir rahatsızlık ise anlayamadım ya güneş çarptı ya klima Allah bir daha yaşatmasın sağlık gibi bir nimet yok hayatta..
Sonrasında şimdi de torunlarım sırayla serum takılıyorlar inşallah iyi olacaklar.. Bungalov Evleri görünür itibariyle temiz ve düzenli hizmette güzel ama eksik ya da fazla olan bir şeyler var ki hastalanıp darmadağın olarak eve geldik.. Sıcakların etkisi çok şu da bi gerçek çocuklar için cennet su keyfi ve mangal keyfi harika :))

Yine gider misin deseler evet giderim daha dikkatli olurum sıcak ve klimaya karşı...

sevgi ve muhabbetle tekrar görüşmek üzere İNŞALLAH..

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Geçmiş olsun. Bulaşıcı bir şeymiş demek, belki sular belki klima ki klima mikrop saçabiliyor bazen.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun ve Paylaşım için teşekkürler.

    Bu arada sitenin temasını nasıl yaptınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır sablon indirdim ama blog ismine header yaptım acemice de olsa fena olmadı 😃

      Sil
  3. geçmiş olsun :) bloga da hoşgeldiniz tekrardan :)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun, dönem dönem salgınlarda olabiliyor, dikkat etmek lazım. İnsan hayatı bir zaman sonra çocukları için yaşıyor gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklardı sonra torunlardı derken ömür sermayemiz tükeniyor.. Dua ediyorum Rabbim katında kabul olunan hayırlı bir ömür olsun yorumunuz için teşekkür ederim :))

      Sil
  5. Bu sene ben de hiç kafamı kaldıramıyorum. Okuduklarımı anlamıyorum. Uyku ve uyuşukluk hali var. Hastalık desen hastalığa da benzemiyor. Sıcaklara bağlıyoruz ama hayırlısı.
    Geçmiş olsun tüm ailenize. Belki de mikrobik bir şeydir. Çeşit çeşit hastalıklarla karşılaşıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sene ya da her hastalık bir şeyler götürüyor benden ama yine de Allah hayata katıyor şükürler olsun 🤲🕋 Aynen hastalıklar da cesitlendi galiba insanlarda...

      Sil
    2. Her sene ya da her hastalık bir şeyler götürüyor benden ama yine de Allah hayata katıyor şükürler olsun 🤲🕋 Aynen hastalıklar da cesitlendi galiba insanlarda...

      Sil