Örgü Bebek Tulumu ve Vesveseden Kurtulma Duası

 

Herkese merhabalar 
Yeni bitirdim ve hemen paylaşmak istedim.. Bebeğimizin dolabında yerini aldı bile =)
Gelinimin kız kardeşinin bir kızı oldu daha önceden söz almıştı benden örgü kapişonlu bebek tulumu yapar mısın diye.. Nihayet sözümü yerine getirebildim elhamdülillah..
Bebeğimiz içinde kayboldu ama kışa tam doldurur içini çok beğendiler :)) 

Çok keyifle ördüm diyebilirim 🌷


Görüşmek dileğiyle..

VESVESEDEN KURTULMAK İÇİN 

Ebu'l Haseni'ş-Şazeli Hazretleri buyurdular ki: Bir kimse içindeki vesveselerden kurtulmak isterse, elini kalbinin üzerine koyup şöyle desin:

سُبْحَانَ الْمَلِكِ الْقُدُّوسِ الْخَلاَّقِ الْفَعَّالِ


Bunu 7 defa tekrar etsin ve (her okuduğunda kalbine üflesin). 

Hemen peşine şu ayet-i kerimeyi 1 kere okusun:


اِنْ يَشَاْ يُذْهِبْكُمْ وَيَاْتِ بِخَلْقٍ جَدٖيدٍ

Neticede vesveseden kurtulduğunu biiznillah müşahede edecektir. 

------------ 

Bunun her namazdan sonra yapılması, ehli tarafından tavsiye edilmiştir.

VESVESENİN İLACI...

Şeytan Ademoğlunun kalbinin üzerinde devamlı durur. Kul ALLAH'ı zikrettiği zaman siner kaçar gafil olduğu zaman ise vesvese verir...

Buhari, Tefsir; Sure (114) 1) 


Hadiste vesvese çok olduğunda ilacının zikir olduğu zikredilmektedir... 

Aklen bunun sebebi açıktır Şu bir gerçektir ki, nefs bir anda iki şeyi düşünemez Kişi zikirle meşgul olduğu zaman vesveseler kesilir...

Vesveselerin gelmesi insana zarar vermez ve günah getirmez...

Ancak vesveselerin peşine düşmek ve onlara kanıp vesvese doğrultusunda amel etmek zararlıdır ve günahtır...

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben de örgü örmeyi seviyorum. Çocukluğumdan beri yaparım neredeyse. Oyuncak bebeklerimize yapardık. Hazır örgü neredeyse hiç almıyorum. Ama şimdi gençler beğenmiyor ve giymiyor. :)

    YanıtlaSil
  2. hoş haberler vee bilgi için teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil