Üstadım” dedim, “Bayrama ne alayım?”
Dedi: “Birkaç piri fâniden gönül, birkaç çocuktan gülücük, alabilirsen birkaç fakirden de dua al.” Cahit Zarifoğlu
... Üstadım dedim, 
“Bayramda ne vereyim?”
Dedi ki; "Gönül ver gönlünü ver, önce Alemlerin Rabbi olan Allahü teâlaya sonra “Ben yerlere ve göklere sığmadım, ancak mü’min kulumun kalbine sığarım” Hadis-i kudsinin muhatabı olan insana gönlünü ver. İnsan insanla rızıklanır, Neşesiyle,neşvesiyle,tebessümüyle, samimiyetiyle,bakışıyla,ikramıyla, sohbetiyle,duasıyla...

Alvarlı Efe Hazretlerinin buyurduğu gibi
“Allahü teâla bizi insan ede, Allahü teâla bizi insanla ede, önce insan ede,sonra insanla ede...



Mutlu ve huzurlu bayramlar diliyorum tüm okuyucularıma..

Çocuklar sabah erkenden kapıları aşındırmaya başladılar şeker için bu durum beni her zaman çok ürkütür çünkü şeker toplamaya çıkan nice çocuklar hep sapık insanlara kurban gitti.. O nedenle kendi çocuklarıma asla müsaade etmedim.. Haberlerde izliyoruz çocuklara kurulan tuzaklar o kadar çok ki bu zamanda çocuk yetiştirmek çok zor Allah cümlemize yardım etsin..

Bizler büyüdüğümüz için mi bilmem bayramların eski tadı yok.. Dijitalleşmeye doğru son sürat giden yavrularımızı hakkıyla geleceğe hazırlayabilecek bir bilgimiz de yok gençler kadar hızlı güncelleyemiyoruz kendimizi malesef..

Temiz bir toplum temiz bir ümmet için her zaman dua ediyorum Allah-u Teâlâ lütfü keremiyle nasip eylesin amiiin.. 
Bayramımız mübarek olsun daha nice güzel bayramlara sevdiklerimizle beraber kavuşmak dileğiyle inşallah...
amiiiin..


14 Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Ramazan Bayramı’nın, tüm insanlığa barış, huzur ve sağlık getirmesini temenni ederim. Hayırlı ve mutlu bir bayram dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin amin Allah razı olsun sizin ve sevdiklerinizin de bayramı mübarek olsun tüm dünyaya hayirlar getirsin inşallah

      Sil
  2. Merhabalar.
    Yorumlar bazen SPAM'a düşüyor.

    YanıtlaSil
  3. Bayramımız mübarek olsun.
    Ramazan-ı şerif ne zaman gelip gitti anlayamadık. İnşaallah bizlerden memnun olarak ayrılmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yaş ilerleyince Ramazan ayının bizden razı olacağı gibi ibadet de yapamıyoruz Allah'ım razilik nasip eylesin amin amin amin

      Sil
  4. Rabbim hepimizi korusun, çocuklarımızı bizi iyi insanlarla karşılaştırsın inşaallah. Hayırlı bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin Âmin kabul olan dualardan olsun inşallah hayırlı bayramlar 💐

      Sil
  5. eveet bayramlarda yoksullara yardım edeliiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman edelim Allah bize o kudreti versin amin amin amin amin

      Sil
  6. Dua almak ne hoş, kul kulun duasıyla kurtulurmuş :) Dua etmek ne hoş, melekler sana da versin diye dua ederler :) Elhamdulillah, geçmiş bayramimiz mübarek olsun, altı günleri tutmak nasip olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin amin Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🕋🥰🤲

      Sil
  7. Birkaç piri fâniden gönül, birkaç çocuktan gülücük, alabilirsen birkaç fakirden de dua al.” Çok güzelmiş :) İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil